Scrisoare de despartire dedicata ploii





Draga ploaie,

Uite, lasa-ma sa incep prin a-ti spune ca inca te iubesc. Intotdeauna mi-e drag sa adorm sub sunetul tau si iubesc sa te simt intr-o zi innabusitoare de vara. Dar in ultimul timp am simtit ca ma sifonezi putin si cred ca ar trebui sa luam o pauza. Esti aici de ceva timp si cu parere de rau trebuie sa te anunt ca incepi sa devii usor antipatica.

Ai rapit soarele din viata mea, ma sufoci si este din ce in ce mai greu sa trec peste zilele astea. As vrea sa fiu in parc la plimbare, sau la un picnic pe malul lacului, insa tu nu ma ajuti deloc ci imi ingreunezi situatia. Esti asa de rece incat tot ceea ce pot sa fac este sa stau in casa , sa ascult muzica, sa rontai chestii nesanatoase si sa ma ghemuiesc in pat in timp ce tu curgi fara oprire. Faci totul atat de dificil. E de-a dreptul enervant sa fi in trafic, unde toti conduc cu 30 km/h mai incet din cauza ta, sau sa fi pieton si sa ai parte de " dusuri" gratuite din partea imbeciliolor care nu se gandesc decat la cum sa ajunga mai repede la destinatie. Ca sa nu mai vorbim de balti. Iti place atentia nu-i asa?

Asa ca asculta-ma! Hai sa incercam sa luam o pauza. Cred ca macar cateva saptamani distanta intre noi vor aduce zambetul pe buze multor persoane. Poti pleca, nu stiu, gaseste un loc in care esti cu adevarat dorita si unde iti este apreciat adevaratul si unicul talent putin mai mult decat il apreciez eu acum, poate la niste fermieri sau undeva unde vei primi atentie. Sincera sa fiu, nu am nevoie de tine sa te agiti acum in jurul meu facand lucrurile mai gri, ude si intunecate decat ar trebui sa fie. Poti sa te mai intorci din cand in cand, chiar mi-ar placea sa te revad insa nu pentru perioade prea lungi si incearca sa fi mai calma data viitoare. Asa ca, hai sa incheiem cat mai cordial posibil. Poate vom avea ocazia sa vorbim curand, dar nu in weekendul in care vreau sa merg in camping... chiar imi doresc asta si nu esti bine venita acolo, imi pare rau.

Cu dragoste,
Ale

Comentarii

  1. Draga Ale,
    Esti simpatica, ce scrisori de despartire :))...
    Gandeste`te si tu: cerul asta e infinit, nici jumate din lacrimile cerului nu ajung pe intreg pamantul, lasa`l acum sa planga.
    Ti-a zambit soarele cand ti-ai dorit ca prietena ta transparenta si racoroasa sa plece?
    ;) ***** L.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare