Marea noastra



Zambetul cald imi incalezeste usor trupul. Razele soarelui ne aprind privirile si se joaca in parul nostru. Valurile linistite ne ating varfurile degetelor si ne gadila. Chicotesti usor in bratele mele. Mi-ai facut din vise aripi si am zburat impreuna. Misterele marii sunt povesti pentru pitici pe care le pot citi in ochii tai. Numai tu poti sti sa-mi spui ce e iubirea fara vre-un cuvant. Suntem doar noi si marea. O viata as putea sa te privesc asa, o viata as putea ramane numai alaturi de tine. Am ales acum si as alege si maine aceasi cale. Calea spre inima ta. Clipele trec peste nori invaluindu-ne in magia marii. Zile si nopti aruncate in lungi amagiri s-au innecat. Am ramas doar noi, doar noi si marea asa cum am visat mereu. Te strig dar ... din nou ai disparut. Vise de faima uitate-n carti cu amintiri si inimi uitate-n falezele dragei mari. Dar mai esti tu.. Doar tu.

Comentarii

  1. Atat de frumos.. Cred ca cei care te au in jurul lor ar trebui sa invete sa te aprecieze mai mult. Sper ca ea te iubeste asa cum meriti. Scrii atat de frumos, in cateva randuri reusesti sa transmiti exact ceea ce simti. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi este atat de dor de mare...:( nu am mai fost de 3 ani, vreau si eu sa-mi arda talpile in nisip, nu doar intr-o pereche de papuci sau pe strada, ori la strand :-??.

    Oricum, jocul tau de cuvinte este minunat, prin el , putem ajunge unde ne dorim, chiar daca visam. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate anul asta vei fi rapita de cineva si macar pentru 1 zi o sa ajungi la mare asa cum iti doresti. :D

      Ștergere
    2. :D ce frumos ...S.O.S, sa ma rapeasca cineva :))

      si daca nu voi fi rapita, renuntam la "poate", luam costumul de baie, fara "daca" sii voi ajunge la mare distanta...

      Ștergere
    3. Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se indeplineasca! ;))

      Ștergere
    4. Bine, voi avea grija de dorinta mea ;;) >:D< ;).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare