miercuri, 24 octombrie 2012

Hold me tight !

 



    Atunci cand razele soarelui imi mangaie usor fata, dechid ochii simtindu-ti zambetul cald. Ma las purtata de vraja ochiilor tai care au inghitit marea si ma ghemuiesc in bratele tale. Nu imi e frig, nu imi e prea cald.. E o atmosfera perfecta. Ma simt in siguranta.
    Strang din ochi si imi doresc ca tot ceea ce se intampla sa nu se spulbere, sa nu fie doar un vis.. Sa nu se piarda in neantul care mi-a inghitit realitatea, sa nu se spulbere visul in care tu esti tot ce mi-am dorit, in care ne iubim pana la epuizare, in care respiram aceasi dragoste.
    Imi fac curaj si deschid ochii dezlipindu-mi incet pleoapele. Inca esti aici. Inca nu ai disparut, inca te iubesc. Zambetul tau imi incalzeste in continuare fata si inima mea e fericita. Esti al meu cu toata fiinta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu