Fantoma iubirii

   




 
Cel mai frumos cadou ai fi tu!



       Dar ce păcat că tu nu eșți și nici nu o să vi, stiu că nu o să te mai întorci. Dar, cum oare ai putea să te întorci într-un loc în care nu ai mai fost niciodată? Și ce să fac daca mi te-ai ascuns sub pleoape și... de fiecare data când clipesc eșți acolo? Asta că să nu mai spun ce chin dulce e când vreau să adorm și stau ore în sir întinsă în pat cu ochii închiși și te privesc, te analizez, îmi înec dependenta în tine din nou și din nou. Și ce să fac daca ai ascuns un pic din tine și în buzunarul meu stâng de la blug? Așadar de fiecare data când caut ceva, te găsesc pe tine. Îmi acoperi pielea cu pielea ta. Și.. era să uit, dar ai lașat frânturi din vise și pe buza cănii de cafea și în fiecare dimineața sunt nevoita să le sărut.



      Și spune-mi, eșți tu oare reală? M-ai îmbolnăvit de tine și încă nu stiu daca vreau să mă vindec, dar cred că ar trebui să te adun și să te închid într-un plic bine sigilat, pe care să îl trimit ei, nu cred că îi place să se încurce cu jumătăți de măsură.



~ Să-mi spui când ți se face dor!

Comentarii

  1. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) Sarbatori fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare