Parallel universe.

     





    Am devenit probabil cea mai proastă cunoștință a ta. Prietenii mei trag de mine să le arunc două cuvinte, părinții mei mă întreabă daca mai trăiesc.. Am dispărut. Și crede-mă, sunt cei mai minunați oameni și îi iubesc din țoață inima, doar că..

      Simt fizic cum mă descompun în miliarde de moecule care radiază o lumina calda și aurie. Simt cum trupul meu leviteaza iar eu m-am transpus în alt univers. Simt fiecare sunet, fiecare îmi ridica parul pe spate și țoață tristetea, fericirea, durerea, disperarea.. le simt pe toate cum lupta în interiorul meu. Iar eu?! .. Eu sunt doar un arbitru nepăsător care sta cu mâinile în sân și așteaptă să se termine meciul.

      M-am pierdut și am nevoie de o salvare! Resursciteza-mă! Inunda-mi venele cu puterea ta, reînvie-mi ființă!




                                                              ~De data asta, mie îmi este dor!

Comentarii

Postări populare