sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Parallel universe.

     





      Am devenit probabil cea mai proasta cunostinta a ta. Prietenii mei trag de mine sa le arunc doua cuvinte, parintii mei ma intreaba daca mai traiesc.. Am disparut. Si crede-ma, sunt cei mai minunati oameni si ii iubesc din toata inima, doar ca..
      Simt fizic cum ma descompun in miliarde de moecule care radiaza o lumina calda si aurie. Simt cum trupul meu leviteaza iar eu m-am transpus in alt univers. Simt fiecare sunet, fiecare imi ridica parul pe spate si toata tristetia, fericirea, durerea, disperarea.. le simt pe toate cum lupta in interiorul meu. Iar eu?! .. Eu sunt doar un arbitru nepasator care sta cu mainile in san si asteapta sa se termine meciul.
      M-am pierdut si am nevoie de o salvare! Resursciteza-ma! Inunda-mi venele cu puterea ta, reinvie-mi fiinta!




                                                              ~De data asta, mie imi este dor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu