Cocktail de sentimente


  

     Mi-ai lipsit. Tu! da tu... Nu te uita asa, stiu ca nu esti uimita. Chiar mi-ai lipsit. Stii? Uneori te-as extrage cu clestele din mintea mea, as risca o operatie pe creier fara anestezie si tot ar durea mai putin de cat sa te am in gand. Sunt intinsa pe iarba si intorc capul instinctiv si te caut cu privirea, dar ghici ce? Nu esti langa mine. Niciodata nu esti, si ma intreb, pentru ce ma mai zbat? Cred ca a venit momentul in care sa pun " STOP " . Momentul in care sa te las sa pleci asa cum ti-ai dorit mereu. M-am saturat sa traiesc intr-un cerc, unde mereu si mereu o iau de la capat fara tine. Uite ce drum lung e in fata mea, dar pana acum am fost prea orbita de tine. Esti ca o bautura albastra, intr-un pahar transparent si inalt. Tentanta, frumoasa, dar si otravitoare. Te-am iubit asa cum nu am iubit pe nimeni in viata mea, dar iata ca acum au mai ramas doar cateva picaturi in pahar. O sa le beau si apoi nu o sa mai comand un altul. Iar tu.. poate o sa iti aduci aminte de mine intr-o buna zi, pentru ca pentru tine, am fost o bautura rosie intr-un pahar transparent si inalt! O bautura ce iti ofera tot ceea ce iti doresti. E dulce, acrisoara, nici prea rece nici prea calda. E asa cum iti place si totusi la un moment dat o alegi pe cea verde.
Gata! Astazi te las sa zbori. Astazi am un bar plin de bauturi din care sa aleg. De azi mi-am schimbat gusturile! De astazi nu mai beau niciodata din paharul transparent si inalt cu bautura albastra! M-am vindecat de tine!

Comentarii

  1. ***** ;)

    Este singurul Cocktail pe care il gust in fiecare zi, indiferent ca ma aprinde, sau ma raceste, recunosc...ma regasesc printre randuri..si eu as vrea sa beau doar rosul, sa mi se ofere doar rosul cu arome de puritate- alb.
    Ala parca spunea ca"Niciodata nu spun niciodata", ce STOP mare, iti sare din prima in ochi. Hai la un pahar colorat, sa :)) mai mult, fara transparente :)
    come on, dream on...;)). L.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare