Simplificari




Si uite cum oricat de simplu ar parea, lucrurile se complica mereu si mereu. Dar de ce? Pentru ca asa suntem noi oamenii, avem acest talent tampit sa complicam lucrurile. Dar ma gadesc, totusi poate ca asta este un lucru bun. Daca mereu si in viata 2 cu 2 ar face 4, totul ar fi banal. Nu am mai folosi gandirea, imaginatia, senzatiile, sentimentele. Da aceste procedee si procese psihice fara de care nu suntem completi si sintregi. Poate ca eu am un handicap. Nu trebuie sa fie fizic, este simplu. Handicapul meu consta in irosirea timpului cu oamenii nepotriviti, cu cei care nu merita si care nu vor merita niciodata. Nu e universal, dar nu ma vor merita pe mine. Si de ce sa ma subestimez mereu? Am si calitati, pentru care ma iubesc si ma apreciez. Nimic nu e usor si nu totul merita deranjul, dar niciodata nu poti sti inainte sa incerci. Decat sa risc sa pierd, mai bine risc sa ma implic. Da! Imi asum un astfel de risc si nu regret nimic din ceea ce macar pentru o clipa m-a facut sa zambesc sau sa ma simt fericita. Imi este dor sa iubesc cu adevarat si sti de ce? E simplu.. pentru ca atunci cand iubesc, si raul are un rol bun, si gustul acru e putin mai dulce si toata fiinta mea zambeste. Da , iar imi e dor!

http://www.youtube.com/watch?v=pJNvPwUvxmk&feature=g-upl

Comentarii

  1. ...Beauty queen of only 18-19? :-??
    You will be loved! :)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18.. 19 soon! And by the way, that's one of my fav songs ever! <3

      Ștergere
  2. Btw- won`t go home without you sau astalalt :-??, is preferatele mele, niciun baiat nu mi le-o dat. =)) cata insensibilitate.
    Da, majora cu suflet de copil, pentru ca asta ne apartine tuturor. Sa scrii la fel de frumos si maine, si poimaine, si la anu, si la 30 de ani si tot asa .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare