Un tot unitar

  

  Inchid ochii si inaintez cu pasi marunti si cu genunchii tremurand. Intunericul imi inunda incet incet sufletul, frigul imi intra in oase. Teama imi impaienjeneste inima, iar durerea imi rapeste respiratia. O aud pe ea si timpul sta in loc. Petalele negre ale trandafirilor cad pe pamantul umed si norii negrii care-mi vegheaza trupul
se indeparteaza facand loc razelor de soare care-mi incalzesc fata. Zambesc, sunt fericita cand ea imi este alaturi.
    Acest sentiment interior pe care mi-l ofera ma cotropeste. Nu am multi bani, dar daca as avea, as cumpara cate putin din ea pentru toti cei care nu o au. Pentru toti cei a caror rani sangereaza fara a avea un pansament, pentru cei care nu au cunoscut-o, pentru cei care sunt fericiti dar nu stiu cum sa se exprime cu ajutorul ei.
    Daca as fi un sculptor, as reproduce-o din piatra pentru a ma asigura ca va ramane mereu in inimile tuturor. Daca as fi un arhitect, as construi-o pentru sufletul tuturor. Nu pot, sunt doar un om, un visator, un suflet care incearca sa o redea intr-o forma frumoasa si delicata pentru cei care vor sa ii faca loc in viata lor. Inchid ochii si o aud, o simt, o vad si ma alina. Inima imi salta de bucurie atunci cand i-o ofer. In metrou, in autobuz, in magazin, in bucatarie, la bal, la teatru, opera sau film, e doar a mea.
    Multi au incercat sa o vanda, sa o strice, sa se imbogateasca de pe urma ei si apoi au aruncat-o fara nici o remuscare, insa putine sunt acele persoane care odata ce-au simtit-o au mai putut sa o uite cu adevarat. Unii doar nu constientizeaza asta, insa e putin probabil sa nu isi aminteasca. Nu sunt egoista, ti-o ofer si tie asa ca urmeaza-mi exemplu si impartaseste-o si cu ceilalti. Poate fi linistita, zguduita, tandra, erotica,traditionala, electonica. E frumoasa orice forma ar lua. Nu sta pe ganduri si da-o mai departe. O sa te regasesti in zabmetele celor ce o sa o poarte in suflet si in inima.

                                            ~ E a mea, a ta si a celor ce o pot aprecia. E muzica! ~

" How wonderful life is now you're in the world " http://www.youtube.com/watch?v=pJNvPwUvxmk




Comentarii

Postări populare