Cenusa spin de trandafir



Imi amintesc, fugeam prin vise, in negura noptii cu luminile stinse. Si alergam in gand sa te ajung din urma si imi sopteai plangand ca imi vei fi alaturi indiferent de imprejurari sau forma. Am pierdut o prietenie mai presus de toate si asta ma sfarama-n mii de bucatele. Ca dragostea, vine si pleaca, dar un prieten adevarat ramane.

Randurile ce urmeaza, nu imi apartin, dar vreau pe aceasta cale sa-i multumesc pentru ce-a fost, pentru ca asa a inceput o prietenie ce s-a sarsit stupid si intepand ca ghimpele de trandafir.



"Si daca ploaia calda de vara te va face sa pleci de langa mine si daca norii cenusii iti vor spune ca viata insasi este suflet, ca trupul este neant fara mine si daca nimeni si nimic nu iti poate spune ce sunt, atunci, iubeste-ma ca si cum nu ai fi, ca si cum fiecare clipa ar fi cazut din cer pentru noi, ca si cum sarutul vesnic tanar s-ar contopi numai in noi, ca si cum eu as fi ce tu poti fi, ca si cum tu ai fi ce pot fi eu, ca si cum viata s-ar reduce la doi, ca si cum viata s-ar reduce la noi.
A mai trecut o clipa din viata noastra, a mai trecut un sunet pe care l-am auzit doar eu, a mai trecut o adiere pe care ai simtit-o doar tu... si parca n'as fi cunoscut auzul si parca n'ai fi cunoscut simtirea, ajuta-ma s-aud in doi, ajuta-te sa simti in doi, citeste tot ce poti citi si simte tot ce poti simti si crede tot ce vrei sa stii si uita...
totul vine in ecou si totul se pierde cand arunci jumatate, cand trupul iti este rupt de eter si dor si atunci ingeri ce canta doar in viori aduc furtuna, aduc ploi...
Daca totul vine in nou si daca tu auzi ecou, atunci asculta-mi tacerea, iubeste-mi durerea si tine-ma strans..." - R.M

I miss you being my friend!

Comentarii

  1. foarte fain...
    I'm sorry for your loss, dear >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasesc un dramatism coplesitor in versurile tale. A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger, insa prietenul nu iubeste niciodata prietenul, ci obiectul prieteniei:
    Lasa-i timpului timp si vei vedea ca exista o solutie pentru toate ( mai putin pentru moarte).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare