luni, 11 martie 2013

Mai ramai

     Opreste-te o clipa. Inchide ochii si permite-i vantului sa-ti mangaie trupul. Te doare? Esti fericita? Mai sti sa visezi? Iti mai aduci aminte sa zambesti? Mai poti sa speri? Paradoxal! Tu copilul visator ai uitat sa faci asta.
     Poti sa-ti spun un secret? Ai un zambet minunat.
Ochii tai nu stiu sa minta, in ei privind, te citesc ca pe o carte deschisa. Cat e ceasul? S-a facut din nou tarziu. Iar lipsesti si orele se scurg din ce in ce mai greu.
     Ai vazut ce frumos ploua afara? Imi era dor sa simt mirosul de pamant ud dupa o ploaie de primavara. Mi-e dor de zambetul tau deja. Nu, nu e bine! Am devenit dependenta. O sa ma vindec oare? Imi doresc doar sa fi fericita. 
    Tu vi si pleci asa cum soarele rasare si apune. Dar daca intr-o zi vei disparea? Va fi intuneric si mie mi-e teama. Sa nu dispari! Mi-e frica de intuneric.


                                                           ~ Sa-mi spui cand ti se face dor!

Un comentariu:

  1. Prietenia pe care o subliniezi in aceste randuri este uimitoare. Cred ca "dependenta" pe care o ai face fericite doua persoane. Bucura-te de ea. :)

    RăspundețiȘtergere