Dimineata optimista




    Se asterne optimista dimineata :)...Gandurile ma topesc si dorul ma sfarama.  E sfasaietor si ma izbeste ca pe o papusa din portelan, care n-are nici o putere. Dar dimineata asta e optimista, nu? O noapte mai mult decat alba stralucitor de alba! Dar dimineata se vrea optimista.

   Scrumiera e plina ,cafeaua e amaruie si gandurile zboara mereu la tine...tot la tine!

   Nu mai am cuvinte, as vrea sa spun atatea dar nu mai am cuvinte. Dar ce rost ar mai avea cuvintele? Sunt prea goale sa poate cuprinde nemarginirea si fiorii din sufletul meu. Dar cum sa iti exprim altfel lupta din mine? Focul asta care ma topeste? Cum? Cand esti asa departe?

   Si sa lasam dimineata sa fie omptimista! Eu iti zambesc cu sufletul, pentru ca pe fata mea cu greu s-ar mai putea schita urma de zambet . E prea goala privirea mea acum ...unde sa se opreasca? Cand tu esti asa departe? Oricat ar cauta in jur...esti prea departe dar iti zambesc cu sufletul si te astept sa te apropii sa-mi intalnesti cautarea si-atunci vom fi doar noi,doua trupuri goale si 2 inimi intr-una singura .

   Revenind la realitate, ei bine,e tarziu. Am sa fug acum dar iti trimit un sarut lin, nu as vrea sa te trezesc. As mai sta sa te admir, dar sunt deja in intarziere. Trimit sarutul, prin curier rapid sa fie!

Comentarii

Postări populare