Liniste muta



Si merg pe sticle, talpile imi sangereaza, tamplele ma dor, si nu imi mai aud inimia pompand sange catre ventricule si vena cava. Sunt obostia, caut un loc sa imi alin durerea, un loc in care predomina placerea, iubirea, culoarea si natura. Dar nu-l gasesc, stau pe loc si incerc sa imi imaginez, sa vad prin perdeaua de ceata ce ma inconjoara, nu reusesc deloc si ma simt din ce in ce mai mult, ca o statuie de ceara. Daca-mi aprinzi fitilul, o sa ma topesc incet, o sa-mi creez propria cale spre o lume mai buna. Dar ai putea sa ma pastrezi, m-as putea face utila. As putea continua sa te iubesc neconditionat, sa fiu in sufletul tau ori cat de departe ai pleca, sa iti veghez visele si sa-ti deschid inima. Inca mai simt durere, incep sa amortesc, dar iata ca din ceata deasa, isi face aparitia o silueta. Vorbesc cu tine sau doar imi imaginez? Am luat-o razna sau te privesc cu adevarat in ochii mari si albastri care parca au inghitit marea, esti tu, dar eu simt cum talpile se indeparteaza de pamant si eu ma innalt. Din parul tau cade o floare alba de crin si imi aduc aminte ca tu esti motivul pentru care eu resprir. Daca tu renunti la mine, ma desprin de pamant si dispar. Ia-ma de mana si tine-ma cu tine aici pe pamantul plapand. Futurii zboara grandiosi in jurul meu si eu ma sting soptind fara vlaga " te iubesc. ". Ma desfac in sfere, un astru te va veghea mereu!

Comentarii

  1. ***** ,astru mic si minunat! (super)
    Ce greu e uneori sa spui cele mai frumoase 2 cuvinte, dar eu nici pe mine nu ma inteleg, azi sunt de parere ca merita sa le spun in fiecare zi, maine traiesc cu principiu ca nu conteaza atata timp cat imi raspunde la sentimente si atata timp cat stie sa arecieze.
    Si da, comoara aia e plina de sentimente ofilite, dar vii ;;), indragostito :-".
    *ENDLESS*
    L.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare