Doar noi si fulgii



Astazi trebuie sa fie ce-a mai frumoasa zi. Trebuie! Si ninge, ninge "ca-n povesti". Totul e alb si inghetat, e iarna. E iarna si in inima mea, este mai frumos ca nicio data! Primul lucru care imi vine in minte in momentul asta esti tu! Langa semineu, la o ciocolata calda, povestind despre lucruri marunte. As putea sa te ascult o viata. Cu tine totul pare mai simplu si mai frumos. Cu tine timpul parca sta pe loc. Tu sti sa ma faci sa zambesc. Trebuie sa fie ce-a mai frumoasa zi. Fulgii mari si pufosi de nea imi ating pielea fierbinte si se sting. Sunt milioane, uitandu-ma spre cer, ma pierd intre ei. Dar tu, tu nu ma lasi sa plec, tu esti singurul motiv pentru care stiu mereu sa gasesc calea inapoi pe pamant! Se face tarziu, cred ca ar trebui sa plec. As mai sta sa-ti spun cat de mult imi doresc sa iesim la o plimbare. Doar noi si milioanele de fulgi. Sa-ti strang mana-n mana mea cu putere, sa ma simt in siguranta, sa uitam de restu lumii, sa fugim in neant! Doar noi si fulgii!

Comentarii

  1. ce frumos suna: doar noi si fulgii. ma duce si pe mine cu gandu departe cand imi imaginez toata scena descrisa de tine.. :x

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare