Prietenie!




Se pare ca a vorbi despre prietenie nu e un subiect atat de usor de abordat pentru mine decat credeam initial. Nu e vorba de un subiect sensibil, ci pur si simplu,e vorba de prieteni care au un rol important pentru mine si carora nu le pot “arunca” doar simple vorbe in vant.
Asa cum bine stiti,cu parintii ne nastem si nu avem posibilitatea sa ii alegem insa prietenii pot fi alesi. Totul depinde de noi,de alegerile noastre,de ceea ce vrem si ce definitie oferim noi pentru prietenie.

Definitia de dictionar ar fi aceasta :
PRIETENÍE, prietenii, s. f. Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atașament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabilește între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciție, prieteșug. Atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva. Legătură între grupuri sociale, între popoare, între țări bazată pe aspirații, năzuințe, interese comune ...
Insa asta nu are nicio relevanta. Cel mai important este cum o percepem noi si ce aplicabilitate are ea in viata noastra.
Probabil cu totii ati avut senzatia ca adevaratele prietenii incep sa se nasca in viata noastra de licean care mai apoi se continua cu studentia si tot asa.
Din punctul meu de vedere,o relatie de prietenie ,intre doua persoane de acelasi sex sau de sexe diferite , se naste oricand,oriunde insa nu oricum . Pentru a ajunge sa consideram pe cei din jurul nostru prieteni si noi la randul nostru sa fim considerati prieteni trebuie sa demonstram ca suntem potriviti pentru a obtine acest rol si nu este o doar o prietenie cu numele. Nu inseamna ca toate persoanele pe care le avem imprejur isi ocupa statutul de prieten. Pe langa prieteni mai exista si simple cunostinte,amici sau ce alte “tag-uri” are fiecare. Ei bine, pot sa spun ca sunt fericita sa am in preajma mea cativa, nu multi dar totusi reali, prieteni.
Mara , da... despre tine este vorba, daca pana acum nu te-ai regasit.. sa incercam acum. 
O furtuna imi aminteste de cat de frumoasa e vara, fotografiile imi amintesc cat de frumos este sa cresti, prietenii ca tine imi amintesc cat de frumoasa este viata! Oricat as incerca, sunt sigura ca nu as putea cuprinde tot ceea ce a existat, exista si va exista in viata noastra! Sunt mandra ca sunt prietena ta. Tu ai stiut mereu cum sa imi alini suferinta , cum sa imi aduci zambetul pe fata atunci cand problemele m-au coplesit. Esti un bun ascultator si totodata sfaturile tale mi-au fost mereu de ajutor. M-ai acceptat asa cum sunt fara sa judeci, fara sa intrebi "de ce?". Ai fost mereu alaturi de mine cand am avut nevoie de tine. Ei bine astazi este o zi speciala. E ziua ta! A mai trecut un an, cu bune si cu rele, am fost si voi fi mereu alaturi de tine asa cum si tu ai facut-o! Tine-am de mana strans. Doar impreuna cu tine voi putea merge mai departe.
Cata vreme avem amintiri, trecutul continua sa existe. Cata vreme avem speranta, viitorul ne asteapta. Cata vreme tu existi, merita sa traiesc prezentul.
Te iubesc! La multi ani scumpa mea prietena!

Comentarii

  1. ...The grass was greener
    The light was brighter
    The taste was sweeter
    The nights of wonder
    With friends surrounded
    The dawn mist growing
    The water flowing
    The endless river...

    La cat mai multi ani prieteniei voastre, minunatelor ;)).
    PS:Life is a flower(Ace of base)
    L.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare