To nowhere



Si m-am tot gandit... Vreau sa calatoresc, mi-e dor sa fac asta. Sa urc intr-un tren cu destinatie necunoscuta, sa haladuiesc pe strazi pe care nu am mai calcat, sa-mi iau chitara-n spate si sa cant intr-o gara, unde nimeni nu ma stie, unde nimeni nu judeca si nimeni nu arata cu degetul. Sa cant, nu pt bani, nu pt faima... Pentru mine! Si pentru tine! Ploaia sa ne mangaie pielea, vantul sa ne trezeasca fiorii, soarele sa ne-ncalzeasca zambetele, iar norii... norii sa ne protejeze. Imi doresc asta! Curand o sa-mi adun visele, gandurile, sperantele, zambetele, lacrimile si dezamagirile, o sa le arunc intr-un geamantan, o sa te iau de mana si o sa plecam spre nicaieri. O sa te intrebi acum de ce nu las lacrimile si dezamagirile aici.? Ei bine nu! Nu am sa fac asta, sunt parte din mine, din trecutul meu. Secretul? Sa gasesti un pic de bine in orice lucru rau!

Comentarii

Postări populare